<xmp> <meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- data-ad-client=ca-pub-9252412571485847 --> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6237629\x26blogName\x3dSkai+Chan+Kai+Lun\x27s+Blog+%5Bsillydumb.c...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sillydumb.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sillydumb.blogspot.com/\x26vt\x3d-900517007015619153', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> </xmp>

Sitemap / Terms of Use / Music / Useful Links / Contact Me


Tagboard
Trying to find time to script it myself.
My Sites
My Friends
Latest Entries

Subscribe to
Posts [Atom]


HOME > MY BLOG >



Saturday, May 22, 2010


朴完奎 - 缘 (Fate)



nai ga, neo mu, yak hai seo
因为我太脆弱
nai ga, neo mu, na ba seo
因为我太坏
keu cheo, i reoh kei, neo reur, bo go man, i teo
所以只是这样看着你

na yi, ji chin, ma eum do
我疲惫的心
na yi, ki peun, sang cheo do
我深深的伤
o rain, gi eok cheo reom, i cheo sseot na bua
像很久前的记忆般被遗忘了吧

na reur, kam dang har, su ga, eo peo
无须承担
neo ei sei man, mai dar ri sei, dui
只陪着你就行

neo, i reoh gei, ka chi ma
你别这样离去
nai, sim chang i, neo reur, bu reu ja na
我的心不是在呼唤着你吗
mi chi bo rok, ja nin han, i neo nei
残忍到让人疯狂的缘分里
peo i sang, a mu geos bu, har, su ga, eo pa
再也无法做些什么

seur peun, na wi, mo seup bo
我悲伤的模样
seur peun, neo wi, nun bich bo
你悲伤的眼神

geu cheo, seu chyeo ga neun, pa ra mi ryeo na
也只是擦肩而过的风
geo chin, pa ram so ri ei
呼啸而过的风声里
gui reur, ma ka bo chi man
虽然什么都听不到
neo reur, bo reun, neu neun, ma geur, su, eo peo
但是看着你的眼却没瞎

ga teun, ha neu ra hai, neo wa, na
同一片天空下的你和我
ta reun, gu seur, bo gu, it na bua
看着不同的地方吧

neo, i reoh gei, ga chi ma
你别这样离去
nai sim jang i, neo reur, bu reur ja na
我的心不是在呼唤着你吗
mi chi do rug, ja nin han, i nyeo nei
残忍到让人疯狂的缘分里
teo i sang, a mu geos do, har, hu sa, eo peo
再也无法做些什么

tteo ti, eop neun, ma eu mei
无止境的心里
peo rir, su ga, eop neun, yog si mi
无法抛弃的欲望
na, i reoh gei, win ha go, win hai do
我就这样渴望了再渴望
neor, ga jir, cha gyeog jo cha, eop neun, na in geor
却连得到你的资格也没有
geu reun, cha gyeog jo cha, eop neun, na in geor
连那种资格都没有的我...

Labels: , , , , ,


... Skai (Kailun) dreams @ 4:34 PM

0 Encouragements:




Sweeten my dreams (0)

<< Latest Entries




 

v. Dear Dreams. Copyright © 2001-2008 Skai Chan. All rights reserved.
Go to Top ^


Fight Spam! Click Here! Top Personal blogs Personal blogs